ورزشی

پیروزی رئال مادرید برابر آلاوس در یک بازی تشریفاتی دیگر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (سه‌شنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها از ساعت 23 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف آلاوس تیم یازدهم جدول رده‌بندی رفت و میهمانش را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست داد.

با وجود تشریفاتی بودن این بازی برای رئال مادرید، کارلو آنچلوتی تیمش را با ترکیب همیشگی و مهره‌های اصلی به میدان فرستاد و خیلی زود هم برتری‌اش را به حریف تحمیل کرد. تنها 10 دقیقه گذشته بود که جود بلینگام گل نخست بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 27، اختلاف دو تیم با گلی که وینیسیوس جونیور زد به دو گل افزایش یافت.

رئالی‌ها با زدن گلی دیگر در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه نخست توسط فدریکو والورده، کار حریف را قبل از رفتن به رختکن یکسره کردند هرچند آنها دست از گلزنی برنداشتند و در دقیقه 70 با ثبت دومین گل وینیسیوس، پیروزی قاطعانه‌تری را رقم زدند. حسن ختام پیروزی کهکشانی‌ها هم گلی بود که آردا گولر در دقیقه 82 به ثمر رساند. رئال مادرید با این نتیجه 93 امتیاز شد و اکنون با تیم دوم جدول 17 امتیاز فاصله دارد.

رئال مادرید برد و سقوط گرانادا را تلخ‌تر کرد

پیش از این بازی هم اوساسونا در پامپلونا به مصاف مایورکا رفته بود که نتیجه آن بازی یک – یک مساوی شد.

امروز چهار بازی دیگر در هفته سی‌و‌ششم لالیگا برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید میهمان ختافه خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 93 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 76 امتیاز در رده دوم قرار دارد، جیرونا (قبل از بازی برابر ویارئال) با 75 امتیاز سوم است و اتلتیکو مادرید 70 امتیازی رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا