ورزشی

رم نبرد اما یک پله صعود کرد/ دروسی به آزمون فرصت بازی نداد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس، تیم‌های فوتبال فیورنتینا و رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

رمی‌ها با وجود روحیه خوبی که طی هفته گذشته به واسطه دو پیروزی چهار گله متوالی در رقابت‌های داخلی و اروپایی کسب کرده بودند، حریف تیم وینچنزو ایتالیانو نشدند. دروازه آنها در بار نخست توسط لوکا رانیری در دقیقه 18 باز شد و اگرچه گل خورده در دقیقه 58 توسط حسام عوار جبران شد، اما رولاندو ماندراگورا در دقیقه 69 گل دوم فیورنتینا را زد. این گل رمی‌ها را تا آستانه شکست برد هرچند به لطف گلزنی دیه‌گو یورنته در دقیقه 5+90، گرگ‌‌های پایتخت از شکست گریختند تا تعداد بازی‌های بدون باخت متوالی‌شان در تمامی رقابت‌ها به عدد هفت برسد؛ البته این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینایی‌ها در دقیقه 80 می‌‌توانستند کار رم را یکسره کنند هرچند که کریستیانو بیراگی فرصت ایده‌آل گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد.

لوکاکو: دروسی به من آزادی بیشتری می‌دهد/ نمی‌خواهم در انگلیس جنجال ایجاد کنم!

با این نتیجه رم برای ششمین بار در فصل جاری مساوی کرد و 48 امتیازی شد تا جای آتالانتا را در رده پنجم جدول تصاحب کند. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در این بازی، جایی در میدان نداشت و از روی نیمکت نظاره‌گر مسابقه بود.

پرونده هفته بیست‌و‌هشتم سری A، امشب از ساعت 23:15 با نبرد لاتزیو مقابل اودینزه بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا