اجتماعی

زمان بهره‌برداری از شاخه غربی "بزرگراه یادگار امام" مشخص شد

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج) آیین بهره‌برداری 60 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با حضور هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در قالب یکصد و سومین پویش امیدوافتخار در بوستان ملت برگزار شد.

هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه این مراسم درباره بهره‌برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح جدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان سال تقاطعات افتتاح شده در سال 1402 به 18 مورد می‌رسد. ظرف 10 روز آینده تقاطع ستاری ـ لشکری و بعد از آن لشکری ـ آزادگان و در ادامه فاز دوم نواب ـ تندگویان و سپس تقاطع شهید آوینی را افتتاح خواهیم کرد و برای سال آینده نیز حدود 20 تقاطع برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) یکی‌از پیچیده‌ترین و بزرگترین پروژه‌های مدیریت شهری است که با رفع معارضین در محدوده میدان جی و میدان فتح اجرایی شده است و برنامه ما بر این است که در این دوره این مدیریت شهری آن را زیر بار ببریم.

قفل 10 ساله پروژه بزرگراه یادگار امام شکسته شد

حق‌بین با اشاره به واگذاری نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه از سازمان زیباسازی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: طی هفته آینده اطلاعات و مشخصات آنها را از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اخذ خواهد شد و از سال آینده اقدامات مربوط به نگهداشت آن را اجرایی کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پل‌های نسل جدید عابرپیاده تصریح کرد: طراحی پل‌های نسل جدید عابرپیاده در دو سه نقطه انجام شده و طرح نهایی تا پایان سال آماده و از ابتدای سال 1403 عملیات ساخت در کارخانه آغاز و تا پایان تیرماه اولین پل‌ها را نصب می‌کنیم.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا