ورزشی

نیکفر: ما سپاهان هستیم و تخصص داریم/ مورایس فقط بازیکن غنایی را انتخاب کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان درباراه تقابل سپاهان و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی مهمی را پیش رو داریم، الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیاست؛ امیدواریم با حمایت و پشتیبانی ملت ایران و هواداران سپاهان بازی خوبی در نقش‌جهان داشته باشیم.

2 خرید جدید سپاهان می‌توانند مقابل الهلال بازی کنند

وی افزود: ما تیم سپاهان هستیم و تخصص خودمان را داریم؛ بازیکنان و مربی خوب و مزیت میزبانی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش کادر و تیم نتیجه خوبی بگیریم؛ سپاهان نماینده کل کشور است و امیدواریم دل مردم ایران را شاد کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در مورد تایید ورزشگاه نقش جهان توسط ناظران کنفدراسیون آسیا، گفت: نمایندگان آسیا بازدیدها را انجام دادند، تأیید را گرفتیم و شرایط برای میزبانی تأیید شده است، همه ارگان‌ها همکاری کردند و جلسات خوبی در شورای تأمین داشتیم و امیدواریم با سربلندی بازی را برگزار کنیم و با پیروزی همراه باشد.

نیکفر راجع به وضعیت وضعیت تیم سپاهان در نیم فصل و پیش از بازی الهلال، عنوان کرد: بعد از اردوی قطر تیم سرحال و شاداب شد، 3 بازی دوستانه داشتیم که با برد همراه شد و نقاط قوت و ضعف تیم مشخص شد، تیم از نظر روحی و جسمی در آمادگی خوبی است.

وی در مورد خرید بازیکنان جدید سپاهان گفت: بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شد اما مورایس نفر آخر است و تنها بازیکن غنایی را انتخاب کرد و امیدواریم انتخاب خوبی باشد؛ اطمینان می‌دهم که روحیه بازیکنان ما بالا است، 5 بازیکن در تیم ملی بودند و اکثر بازیکنان حرفه‌ای هستند و با اعتماد به نفس کامل به بازی می‌رویم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند مقابل الهلال برنده باشد، گفت: یک مسابقه است و حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده بازی شویم، مدیریت باشگاه کارها را انجام داده است و باید بازیکنان با حمایت هواداران برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

وی در مورد استقبال هواداران و صدور اجازه حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان در بازی سپاهان- الهلال تصریح کرد: استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده است و امیدواریم پرشور باشد؛ وی ای آر نصب شده و آماده بازی است اما فدراسیون در نظر دارد 6 وی ای آر برای لیگ برتر آماده کند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا