ورزشی

آلکاراس: اینکه هواداران نساجی ناراحت هستند برای ما ناامیدکننده است/ تیم ملی در جام ملت‌ها بدشانس بود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکاس آلکاراس سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: مانند تمام بازی‌های لیگ برتر ایران این بازی هم یک بازی سخت خواهد بود. نتایج ما و حریف‌مان مشخص است. ما در بازی قبلی‌مان نتیجه دلخواه خود را کسب نکردیم و فردا بازی دشواری خواهیم داشت. ما کارمان را خوب انجام داده‌ایم و از کار روزانه و سعی و تلاش بازیکنان در تمرینات رضایت دارم. ‌الان زمان آن است که این کار خوب را فردا در زمین بازی نشان دهیم.

مخالفت نساجی با پیشنهاد اول استقلال برای جذب اسماعیلی

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی نساجی را از بحران خارج می‌کند، تصریح کرد: این مسئله‌ای است که با کار و ادامه دادن به تلاش قابل حل است. بازی‌هایی که ما داشتیم مشخص است و موقعیت‌های گل روی دروازه حریف داشتیم، ولی حریفان‌مان از فرصت استفاده کرده و موفق شدند. این مشکل در روند کار کردن حل می‌شود و باید به تلاش ادامه دهیم، اصلاً‌ راه دیگری وجود ندارد.

آلکاراس با اشاره به ناراحتی طرفداران نساجی خاطر نشان کرد: اینکه هواداران ما خوشحال نیستند برای ما موضوعی ناامیدکننده است، ولی از سعی و تلاش و تعهد بازیکنانم راضی هستم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر کار کنیم و نتایج را تغییر دهیم که یک بازی بهتر را به هواداران ارائه کنیم، یک بازی بهتر که موجب خوشحالی تماشاگران شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره وضعیت تیم پیکان، تأکید کرد: پیکان در بازی‌های اخیر خوب بوده است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و دوست دارند از خطوط دفاعی حمله را شروع کنند. مقابل چنین تیمی باید حواس‌مان باشد و خوب دفاع کنیم. ما باید در ضدحملات سریع باشیم و وقتی مالکیت توپ را در اختیار داریم، مطمئن کار کنیم.

آلکاراس درباره نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، گفت: عملکرد ایران در جام ملت‌ها خوب بود، اما در چنین تورنمنت‌هایی فقط نیاز به عملکرد خوب نیست و شانس هم دخیل است که متأسفانه تیم ملی از این لحاظ مخصوصاً در بازی آخر یک مقدار بدشانس بود. در لحظات حساس اگر آن شانس یاری می‌کرد، شایسته برد مقابل قطر بودند و شانس آن را داشتند. من به کادر فنی، بازیکنان، کادر مدیریتی و فوتبال ایران به خاطر عملکردی که داشتند، تبریک می‌گویم. نحوه کار تیم ملی باید یک مقداری برای همه در فوتبال ایران الگو باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی راجع به وضعیت بازیکنان جدیدی که نساجی جذب کرده است، یادآور شد: سخت است که زمان دقیق آمادگی آنها را بتوانیم حدس بزنیم، اما تلاش خواهیم کرد که از آمادگی حال حاضر بازیکنان استفاده کنیم. امیدوارم که بازیکنان جدید ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آمادگی برسند، مطمئنم که به بازیکنان مهم تیم تبدیل می‌شوند. فعلاً و استثنائاً در تیم ما حسینی نامش در لیست ثبت نشده است. می‌دانم که بازیکنان دوست دارند زودتر به تیم کمک کنند، اما باید صبور باشیم و به کار کردن ادامه بدهیم. مطمئنم که در نهایت آن اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار داشت: حسینی فعلاً از لیست خارج شده است. قائدرحمتی با کارت قرمز مقابل فولاد اخراج شده بود و محروم است. اسماعیل بابایی یک مشکلی از ناحیه زانو دارد که احتمالاً فردا بازی نخواهد کرد. وحید محمدزاده هم دوران نقاهت و ریکاوری را پس از مصدومیتش پشت سر می‌گذارد. من امیدوارم کسی را فراموش نکرده باشم.

آلکارس در مورد احتمال استفاده از کارت آبی در مسابقات آینده فیفا گفت: سؤال خوبی بود. هر اتفاق جدیدی در فوتبال مدیریت کردنش در ابتدا سخت است. مثلاً قوانین می‌گوید کارت قرمز باید باشد، اما در برخی مواقع بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این کار نیاز به ارتقا و بهبود دارد و وقتی حریف در بازی کارت آبی می‌گیرد، فکر می‌کنید که این کارت قرمز است، اما موضوع چیز دیگری است. نه شما از این موضوع راضی هستید و نه حریف شما از روند بازی رضایت دارد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا