ورزشی

چرخابی: الهلال خطرناک‌ترین تیم آسیاست/ تعجب می‌کنم چرا سپاهان مدافع نخرید

– اخبار ورزشی –

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل سپاهان با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال در حال حاضر خطرناک‌ترین تیم باشگاهی در آسیاست که در این جام بیشترین قهرمانی را دارد. آنها بسیار سخت شکست می‌خورند و در لیگ عربستان در 19 بازی صاحب 17 برد و دو تساوی شده‌اند و 59 گل هم به ثمر رسانده‌اند. الهلال در بهترین شرایط ممکن برابر سپاهان قرار خواهد گرفت و این بازی آسانی برای تیم میزبان نخواهد بود.

وی ادامه داد: الهلال بسیار شناور فوتبال بازی می‌کند و هنگام حمله به خوبی منطقه بازی را از راست به چپ و بر عکس عوض می‌کند. آنها به خوبی از تمامی نقاط زمین استفاده می‌کنند و در فاز تهاجمی پرقدرت هستند. اگر سپاهان هنگام حملات الهلال بتواند بعد از گرفتن توپ، در سرعت انتقال دفاع به حمله خوب عمل کند، می‌تواند به الهلال ضربه بزند. سپاهان به هیچ عنوان بدون گرو نباید به دروازه الهلال حمله کند. تمام بازیکنان سپاهان می‌خواهند گل بزنند، ولی آنها باید بدانند که لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا فرق می‌کند و کار مقابل الهلال سخت و دشوار است.

2 خرید جدید سپاهان می‌توانند مقابل الهلال بازی کنند

چرخابی در مورد اینکه آیا سپاهان پتانسیل شکست دادن الهلال را دارد، تصریح کرد: اگر بازیکنان سپاهان در اوج باشند قطعاً می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. به‌عنوان مثال همه انتظار دارند رامین رضاییان همان بازیکنی باشد که در سپاهان در اوج قرار داشت، نه آن بازیکنی که در تیم ملی بود و نمایشش در حد انتظار نبود. همه بازیکنان سپاهان باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه فوتبال بازی کنند تا در بازی رفت یک نتیجه خوب بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ستاره‌‌های خارجی الهلال یادآور شد: بازیکنان خارجی الهلال بسیار باکیفیت و خطرناک هستند، خصوصاً مالکوم که باید مراقب این بازیکن باشیم. میتروویچ هم بازیکن بسیار خوبی است، مثل سالم الدوساری که در الهلال نقشی تعیین‌کننده دارد. البته سپاهان هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و امیدوارم این بازی با برد نماینده شایسته ایران به پایان برسد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا