ورزشی

دزربی آماده جدایی از برایتون

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو دزربی که این فصل در برایتون عملکرد نسبتاً خوبی داشته و نحوه بازی تیمش باعث شده تا باشگاه‌هایی همچون لیورپول، بارسلونا و بایرن مونیخ نسبت به استخدام او علاقه‌مند شوند، به نظر می‌رسد آماده برداشتن گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌اش است. نیکولو اسکیرا خبرنگار سرشناس ایتالیایی مدعی شده که این مربی ایتالیایی با وجود اینکه تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد، می‌خواهد در پایان فصل جاری از این تیم جدا و هدایت تیمی سطح بالا در اروپا را برعهده بگیرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم در این باره خبر داد؛ دزربی 44 ساله بند فسخ 12 یا 13 میلیون پوندی در قراردادش دارد که قابلیت فعال شدن در تابستان پیش‌ رو دارد. این مربی ایتالیایی می‌خواهد در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و برنامه‌هایی که دارد با هیئت مدیره باشگا برایتون صحبت کند. مدیران باشگاه بایرن مونیخ به صورت داخلی همچنان در حال بحث در خصوص انتخاب سرمربی جدید خود هستند و در سوی دیگر لیورپول هنوز مذاکره‌ای جدی با دزربی نداشته است.

واکنش دزربی به شایعه مربیگری‌اش در بارسلونا

اخیراً برخی رسانه‌ها گزارش داده بودند که پس از اعلام رسمی تصمیم ژابی آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن، باشگاه لیورپول حالا نظر خود را معطوف به استخدام روبرتو دزربی با روبن آموریم (سرمربی اسپورتینگ لیسبون) کرده است.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا