ورزشی

آرتتا: خونسرد بودیم و فضای بیشتری به بایرن ندادیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بایرن مونیخ بود و در نهایت تن به تساوی 2-2 داد، پس از این دیدار گفت: در لیگ قهرمانان نمی‌توانید چیزی به حریف بدهید و ما امروز دو گل به آنها تقدیم کردیم. وقتی شما چنین وضعیتی داشته باشید، مجازات می‌شوید و این بزرگترین درس است.

وی افزود: اختلاف سطح تیم‌ها در این رقابت‌ها بسیار کم است و ایجاد موقعیت‌های باکیفیت در مقابل این سطح از حریفان واقعاً دشوار است اما من فکر می‌کنم که تیم خونسردی زیادی از خود نشان داد، به خصوص بعد از اینکه 2 بر یک در نتیجه عقب افتادیم. در چنین شرایطی ممکن است به حریفان خود فضای بیشتری بدهید اما ما این کار را نکردیم و بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، تأثیر زیادی بر بازی‌مان گذاشتند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان خاطرنشان کرد: من این باور را در بین بازیکنان احساس می‌کنم که هفته آینده برای ارائه بازی بهتر به مونیخ می‌رویم.

توخل: می‌توانستیم بازی را ببریم/ داور اشتباه بزرگی مرتکب شد

توپچی‌های لندن حالا باید خود را برای باز یکشنبه با استون‌ویلا در لیگ برتر انگلیس آماده کنند و سپس برای بازی برگشت با بایرن آماده شوند، دیداری که چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا